3 saker jag längtar till!


» Stadium Sports Camp: Daaaaaaans! Ska bli så jävla kul, dansa hela dagarna, med sin bästaväl dessutom! Åker mitt i sommarn också, sjukt nice! Längtar som fan!

» London: Som vi vet ska jag ju till London med la familia! Ska bli riktigt najs det med! Älskar ju verkligen London! Det här blir andra gången, men den här gången ska jag shoppa mera, haha! Ååååååååååh, take me there NOW!

» Viken: Agnes landställe! Det är så jädra mysigt eftersom vi bor precis vid vattnet och jag och Agnes har en egen liten stuga! Plocka jordgubbar, grilla, bada. Sommaaaaaar.



Kommentarer
Postat av: BATTS

gött!

2012-04-06 @ 18:06:31
URL: http://batts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0