Svar på frågestunden!

Favorit serie?

Ella: Jag är helt såld på 'New Girl' som precis har börjat gå på tv4!
Ancha: CSI Miami, och andra CSI.

Vad tycker ni om att göra på fritiden?

Ella: Dansa, sjunga, vara med kompisar, träna, shoppa m.m!
Ancha: Vara med kompisar, shoppa, datorn och dansa.

Burger King eller Donken?

Ella: Burger King, definitivt.
Ancha: Burger King.

Favorit godis?

Ella: Jag älskar sura godisar och choklad! Speciellt Center, oh my love :love:
Ancha: Sura, gelé och center.

Favorit mat?

Ella: Jag gillar tacos!   
Ancha: Thaimat, indiskt, typ allt. Höhö..

Vart ser du på serier online? 

Ella: Jag brukar kolla filmer på 1channel.ch! Superbra sida! I bra kvalitet dessutom!
Ancha: Den sidan heter DOOtv, men man måste ha ett konto.

Varför skaffade ni en blogg?

Båda: För att det var kul!


Hur träffades ni?

Båda: Vi gick i varandras parallelklass!

Vad var det första ni sa till varandra förutom hej och vad ni heter?

Båda: Typ, vad är din favorit färg? Har du djur? osv.

Snyggaste killen i varje sjua?

Ella: 7A: Oscar Jonsson Buhre 7B: Vet inte 7C: Vet inte 7D: Assar Rösnes 7E: Isac Calmroth 7G: Ivar Samuelsson 7H: Jack Uhrström eller Elias Mensi

Ancha: 7A: Didrik Öhlund 7B: Vet ej. 7C: Vet ej. 7D: Assar Rösnes 7E: Isac Calmroth 7G: Ivar Samuelsson 7H: Isac Johansson 

Är Justin Bieber viktigare en bloggen?

Ella: Ja, haha! Mycket viktigare. T.ex om han hade en konsert eller ett event skulle jag definitivt gått på den istället, jag hade skitit fullständigt i bloggen, hahahaha.
Ancha: Ja, JB är viktigare.

Är din lillasyster bäst?

Ella: Nej, aldrig.
Ancha:Nej, jag äger ut henne.

3 snygga killar?

Ella: Justin Bieber, Josh Hutcherson, Taylor Lautner.
Ancha: JB, Chris Brown, Tyga.

Bästa vän/vänner?

Ella: Ancha, Agnes, Filippa, Tramy, Hanna.
Ancha: Ella & Tramy.

Hur länge har ni bloggat?

Båda: Sen Mars 2012!

Hur många unika har ni om dagen ungefär?
Båda: 100+

Gillar du någon nu?

Ella: Nej.
Ancha:Nej.

Vilka har du gillat under sjuan?

Ella: Några killar.. ;)
Ancha: Typ ingen.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0