Tillbaka!

Hej alla söta bloggläsare! Sorry för det usla updaten. Verkligen. Ni vet läxor, prov osv. Så jag orkar inte. Iallafall under veckan har jag varit i skolan var sjuk på måndagen och hemma från skolan, men på kvällen mådde jag MYCKET bättre och gick på dansen fast jag inte fick och därför tog mamma min mobil och dator i en månad, lite långt tycker jag. Men iallafall, hon tog den. Och jag tjatade inte eller så, tyckte att det var ganska skönt att inte ha mobil ett par dagar, så jag fick den tillbaka.

Resten av veckan har jag varit i skolan och sen igår körde jag pass, suuuper skönt! Träffade Lovisa och Kajsa där också! Slutade 14.40 idag och gick till Ringen med Irem och Lisa och handlade present till Amanda eftersom hon har fest på söndag, woooop! Sen hem, har messat lite, fotat osv. Ska kolla Big Brother nu, puss!

IMORGON BLIR DET GRÖNALUND, WIHOOO!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0