Picknick!

Hej! Har precis ätit en nyttig middag med bulgur, massa grönsaker och kött! Idag har vi somsagt picknick i Hagalundparken, ni kan inte ana hur najs det var! Våran termometer visade 30+ i solen, dessutom. Iallafall, vi kom ditt. Jag, pappa, Linnea och Maria. Sen så joggade jag, pappa och Linnea 3 km. Sen satte vi oss på våran filt och åt pastasallad till lunch! Sen låg vi och solade i typ 3 timmar så jag har bränt mig under ögonen, hehe. Riktigt najs dag! Ska ut på en promenad nu, älskar att gå i mina Air Max, världens skönaste skor!




Kommentarer
Postat av: Wilma<3

Älskar byxorna ;) xoxo

2012-05-01 @ 20:30:50
URL: http://twitter.com/wilmabieber
Postat av: Anonym

vart har du köpt bieber byxorna!?!?

2012-05-04 @ 17:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0