FÖRLÅT BLOGGEN!

Sämst update nu under helgen, eller under hela lovet. Men det är ju för att det är lov och man har gäster och jag sitter inte vid datorn då, hoppas ni förstår! Igår kom iallafall Minna, Ivve och Milla. Vi åt pizza, kollade film och åt massa frukt med vaniljvisp, sååååhääääääääär gott! Sen idag kom mina sysslingar och vi bakade bullar, var ute osv. sen när dom gick så gick vi på en långpromenad genom stan! Riktigt nice! Så det var min helg, och ni har fått en bok! ;) Nejmen, nu sitter jag och kollar på Big Brother! Juste det är skola imorgon, lml.. Men sen är det dans och jag får träffa Agnes älskling, wihooooo!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har precis kört igång med en frågestund på bloggen så vore kul ifall du ville offra 1 minut utav dig liv o kanske ställa 1 elr 2 frågor på bloggen & skadar inte ifall det är fler! Inlägget hittar du här - http://savurdicjelena.blogg.se/2012/april/fragestund.html#comment & hoppas du haft en bra dag! :)

2012-04-16 @ 15:35:10
URL: http://savurdicjelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0