Lär känna oss på en månad!

Dag 1 – Ett nytaget foto på mig själv och 15 intressanta fakta om mig själv.

Dag 2 – Meningen bakom mitt bloggnamn.

Dag 3 – Ett foto på mig och dina vänner.

Dag 4 – En dålig vana jag har.

Dag 5 – Ett foto på en plats jag varit på.

Dag 6 – Min favorit idol och varför.

Dag 7 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på mig.

Dag 8 - Månadens mål och förklaring.

Dag 9 – Något som gjort mig stolt de senaste dagarna.

Dag 10 – Låtar jag lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt eller arg.

Dag 11 – Ett annat foto på mig och dina vänner.

Dag 12 – Varför jag börja blogga.

Dag 13 – Bild på min/mina bästavän/vänner.

Dag 14 – Ett foto på min familj.

Dag 15 – Mina 10 favorit låtar.

Dag 16 – Ett foto på mig själv.

Dag 17 – Vem skulle jag vilja byta liv med för en dag och varför?.

Dag 18 – Planer/drömmar/mål jag har.

Dag 19 – Smeknamn jag har och varför?

Dag 20 – Vem vill jag dela ditt liv med eller ser en framtid med?

Dag 21 – Ett foto på något/någon som gör mig lycklig.

Dag 22 – Vad som gör mig unik och annorlunda än de andra.

Dag 23 – Vad jag är sugen på.

Dag 24 – Vart vill jag åka?

Dag 25 – Vad finns i min väska?

Dag 26 – Min favorit tid på året.

Dag 27 – Varför gör du den här 30-dagars utmaningen?

Dag 28 – Ett foto på mig från förra året och ett från nu. Hur har jag förändrats?

Dag 29 – Vad har jag lärt mig denna månaden?

Dag 30 – Min ultimata favoritlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0