Helgen:

Lördag: Väckt kl. 9 för att fixa mig för Grönan! Till Slussen med tåg och sen båten till Grönan. Vi gick på röda mattan, (v.i.p) och fick massa glass, läsk och godis. Sen blev det insläpp kl. 11 så alla kubbade till vilken attraktion de nu skulle till, i mitt fall popexpressen. Sen extreme, MIN FAVORIT! Sen uppskjutet osv. Sen en glass, lunch, spökhuset. Jag höll fan på att skita på mig! Jag var så jääääääääävla rädd. Skrek, höll för öronen, gick med några jag inte kände osv, hahaha. Sen blev det proppfullt vid 3 så då gick. Sen hem, åt tacos med familjen och vänner. Sen sov jag vid 1, eftersom jag var skit trött!

Söndag: Vaknade, fixade mig, åkte till Gallerian med familjen och shoppade lite. Fick med mig ett par blå Air Max åååååååh, I love them. Sen ett munkjacka från Hollister i rosa. Behöver lite mer saker men resten ska jag kanske köpa imorgon.. Sen gick vi till Kungsan med Sandra, Tomas, Sara och Daniel åt glass och chillade. Sen mötte jag upp Blossom och vi satt i Nytan och snackade om träning, fick riktigt bra tips faktiskt! Sen hem och duscha och fixa mig sen till Amanda på tjejmiddag! Så kom nyss hem, eftersom Chrille bor på samma gård så träffade vi han, Isak och Acke så dom + Irem & Lisa åkte med mig hem och sen tillbaka. Riktiga vänner ♥ Så det var min helg, awesome.

BILDBOMB


























DRIV


Kommentarer
Postat av: tramy<3

HAHAHA det var riktigt kul asso ♥

2012-04-29 @ 23:24:52
Postat av: Cornelia Lundberg

Känner du Blossom? ;o

2012-05-01 @ 20:17:37
URL: http://cornelial.wordpress.com
Postat av: Anonym

Var va de för tränings tips du fick av blossom? :) älskar eran blogg!!

2012-05-02 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0