Helgen:

Usel update, men ni får vänja er vid att jag kommer nog inte blogga under helger, har ingen ork, ingen lust och jag hinner inte för att jag har så roligt osv.

Fredag: Skola lalala, till Grönan med Irem, Lisa, Julia, Josefin och Wilma. Åkte hela kvällen, stod lite vid scenen medans LMFAO spelade. Träffade massa olika där, bl.a Jonna, Irma, Elsa, Sonia. Åkte Insane typ 10 gånger, för konstigt nog var det ingen kö alls på den, sen skulle vi gått spökhuset men det glömde vi. Asgrym kväll, åkte hem vid halv 10 typ.

Lördag: Gjorde inte så mycket på dagen, hade filmkväll senare med Ancha, Tramy, Ivar. Kollade på 'The Task' och 'Hangover II' Den första var en skräckfilm, jag skrek skiitmycket under filmen och var skit rädd men i slutet var det i så farligt iallafall. Skrattade och flummade skit mycket under kvällen, haha. Dom gick vid 12.

Söndag: Var ute på Tines landställe, hoppade studsmatta och åt våfflor, jätte gott och kul. Älskar att hoppa studsmatta, haha. :thumbup: Sen åkte vi hem, jag åt lax till middag och sen var jag ute en stund med Edvin och Agnes!


Från vänster: Wilma, jag, Frida & Frida.




Jag och Wilma.


Sexyyyy jag är.

image description

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag heter inte Frida :(((((

2012-05-07 @ 17:01:27
URL: http://tildahakanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0